15 July 2014

German VS Argentina

Hai uolls.

World Cup 2014.. World Cup 2014.. World Cup 2014..

Hoccay, hari ini tamatlah episod World Cup 2014. Semenjak world cup ini, sememangnya ramai yang bermata panda betul tak? Bukan sahaja kepada kaum adam, malah kaum hawa pun 2X5=10 jugak. Tapi tak semualah yang layan world cup ni. Even iolls sendiri pon memang tak pernah nak layan world cup ni.

Tapi kalau nak di ikutkan dulu-dulu punya world cup iolls layan la jugak sikit-sikit dan sudah semestinya iolls adalah penyokong Brazil. Namun pada tahun ini, iolls memang malas nak tengok bola plus player-player Brazil pon semua dah hilang sengat.. Jadi, baiklah iolls layankan mimpi iolls yang lebih indah dari menghadap bola dan tak dapat ape tu tapi hanya dapat mata panda.

Seperti yang kita semua tahu, final World Cup 2014 adalah antara German dan juga Argentina. Dan seperti yang semua maklum, German dah pon menang world cup 2014 dengan skor 1-0. Tahniahlah bagi penyokong German.



Sebenarnya dengan kemenangan German ni, sedikit tak banyak lah iolls rasa bangga juga sebab iolls ni ada darah-darah negeri sembilan. Walau tak banyak mana tapi kalau darah ni mengalir keluar, adalah keluar bau-bau negeri sembilannya tu. Hahaha..

"Orang NOGORI9 yo buleh sikong GERMAN sobab bondero kito kaler eh samo. Yang lain tu jangan nak membongak yo.. Pi main jauh-jauh." hahaha..

Tahniah la kepada penyokong german. Sape sokong German? sila angkat 1 jari anda..



Terima Kasih Sudi Singgah

5 si baik hati :

  1. hahaha... ya tak yalah... wana benderanya sama... kok baru perasan haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. kan!! so orang nogori yo bulih sokong germany. yang lain main jauh2.. hihi

      Delete
  2. hahaha ! boleh la..ada kaitan gak tu..btw, CN sokong german ! yeah !

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeay.. kita serupa.. iolls sokong german lepas german menang je pon.. haha

      Delete