7 July 2014

Seikh Fatih Seferagic

Hai uolls..

Assalamualaikum

Siapakah Sheikh Fatih Seferagic?

Fatih Seferagic merupakan rakyat Bosnia .Fatih Seferagic dilahirkan di Jerman pada 1 May 1995, kemudian berpindah ke Amerika Syarikat pada usia 4 tahun. Dia telah menamatkan Hafidz di Baltimore pada program Hifdh ISB.

Profile Fatih Seferagic 
About
I was born in Germany, moved to the states at the age of 4. I completed my Hifdh in Baltimore at ISB hifdh program. I currently live in Houston, TX.

Biography
My nationality is Bosnian, but I was born in Germany. I moved to the USA at the age of 4. I lived in Baltimore, MD for 7 years where I completed my Hifdh at the Islamic Society of Baltimore under Shaykh Qari Zahid & Qari Abid. I moved to Dallas for 10 months to study classical Arabic at Bayyinah's Dream program. I currently live in Houston, TX as a student and a Qur'an Teacher.

source : mr. google

Jika di bandingkan Fatih Seferagic dengan Justin Bieber, iolls tanpa berfikir panjang lebih meminati Fatih Seferagic. Dia bukan sahaja mempunyai wajah yang menarik, sedap mata memandang malah dia ada kekuatan tersendiri.







Fatih Seferagic merupakan imam muda dan patut di contohi oleh kita sebagai umat Islam. Dalam usia yang muda, dia telah menjadi imam dan menghafal 30 Juzuk Al-Quran dan ini menjadikan dia sebagai seorang yang istimewa.

Jom hayati bait-bait ayat al-Quran yang di baca oleh Fatih Seferagic. Mesti ramai yang terpegun. Percayalah cakap iolls ni.

Ayat Kursi 

Surah Al- Rahman


So how? Merdu right?

Nikmat Mu yang mana yang harus ku dustakan Ya-Allah.


Terima Kasih Sudi Singgah

3 si baik hati :

  1. Alhamdulilah.. rezeki yg Allah bagi...
    seperti adik musa juga dripada indonesia..
    5 tahun sudah hfal 29 juzuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Adik Musa dari indonesia tu pon sangat menyentuh hati. Sungguh, Allah sayang ummat-Nya..

      Delete
  2. He was a great man and muslim....

    ReplyDelete