14 March 2011

i'm sorry good bye

Sebelum bertemu denganmu
Diriku bahagia

Semenjak bertemu denganmu
Ku makin bahagia

Semakin lama aku
Semakin tahu tentang engkau

Sedikit kecewa
Ternyata engkau tak baik

Pertama tama semua manis
Yang engkau berikan
Membuat aku merasakan
Cinta sebenarnya

Semakin hari
Semakin terungkap

Yang sesungguhnya

Kumakin kecewa

Ternyata kau penuh dusta

Maafkan ku harus pergi
Ku tak suka dengan ini

Aku tak bodoh

Seperti kekasihmu yang lain

Terima kasih oh Tuhan
Tunjukkan siapa dia

Maaf kita putus

So thank you so much

i'm sorry good bye

seribu cara kau membuat
ku dengan puitis

maybe kau lupa
bahawa aku juga manusia

yang punya mata, telinga hati dan perasaan
maaf aku pergi
dan tak kan untuk mu lagi..

maafkan ku harus pergi
ku tak suka dengan ini

aku tak bodoh
seperti kekasihmu yang lain

terima kasih tuhan
tunjukkan siapa dia

maaf kita putus

so thank you so much

i'm sorry good bye

by: krisdayanti


Terima Kasih Sudi Singgah

0 si baik hati :

Post a Comment