14 December 2012

staff di jabatan kerajaan

Sape cakap nak deal dengan authority susah?? Bagi aku yang susah bukan untuk deal dengan authority tp yg buat kita susah adalah bila deal dengan orang yang sangatlah cerewet.... Mestiade yang argue dengan pendapat aku ni kan. Dan mesti ada yang tetap tak puas hati dengan statement ni...

Sebenarnya, dulu pon aku berpendapat macam tu.. Aku ingatkan orang-orang yang bekerja dengan jabatan kerajaan ni semua kerek-kerek belaka.. Walhal tak semua yang macam tu... Ada juga yang baik, sopan, lemah lembut dan pandai entertain orang lain... Bukan lah nak back up staff jabatan kerajaan tapi aku tulis ni dalam keadaan yang masih waras.. Waraslah sgt... Booo kat diri sendiri..

Mana bukti?? Bukti dia tanyalah kat diri masing-masing.. Janganlah judge semua orang sama sebab walaupun rambut sama hitam tapi hati dan sifat kita lain-lain.. Btol kan? Xmalu suruh orang iyea kan..

Aku buat post ni bukan sebab aku dah kerja dengan mana-mana authority or mana-mana cawangan dalam kerajaan tapi aku saje je nak buat post ni dah deal ngan ramai staff dr jabatan kerajaan yang baik hati.. Sila bagi award kat sy sbb memuji anda wahai staff di jabatan kerajaan..

Wallahua'lam...

Published with Blogger-droid v2.0.9

Terima Kasih Sudi Singgah

0 si baik hati :

Post a Comment