9 February 2010

jamban... ='(

lalalala~~~ aku nangis.. nangis.. dan terus menangis..
tanpa ku duga, air mataku mengalir bercucuran melihat 'dia' pergi dari sisiku..
tak tahan aku mengenangkannya... sekarang 'dia' telah pergi meninggalkan diriku untuk selamanya... (T_T) ya Allah.. kenapa Kau takdirkan untuk memisahkan aku dengan dirinya??
salah kah aku membawanya bersamaku sepanjang hidup ku? hurmm.. dia amat bermakna dalam hidup ku..
sangat bermakna...
selepas kehilangan nya.. aku terus menalifon ibu ku yang berada di rumah untuk menyampai kan berita yang amat menyedihkan ini...
aku menangis..
aku meluahkan perasaan..
sampai hati 'dia' pergi meninggalkan diriku untuk selamanya??? setelah aku curahkan kasih sayang yang tak berbelah bahagi, tergamak kau pergi meninggalkan aku untuk selamanya?? kenapa kau buat aku sebegini?? mengapa?? apa salah aku smpai kau sakiti aku??
tak kasihan kah dikau kepada diriku?
puas sudah aku menangis.. puas sudah aku merintih.. untuk kesekian kalinya, aku menalifon papa ku dan mengatakan pemerdian dirimu.. dengan tabah dan penuh kata-kata semangat, papa memberikan aku harapan yang tinggi.. papa memberikan aku kekuatan untuk mengharungi hari-hari yang mendatang tanpa dirimu... ku harap, selepas engkau membaca luahan hati ini, kau dapat kembali kepadaku... tp ku tahu, itu tak mungkin terjadi.. siapa lah aku untuk meminta kasih sayang dari mu? aku tak mahu dikatakan seperti perigi mencari timpa walau pon mmg itu hakikatnya... hurmm...
wahai hp ku...
kenapa engkau jatuh kedalam LUBANG JAMBAN itu??
tidakkah kau tahu lubang itu amat lah busuk bau nya?? elok2 aku jaga kau, tp nape kau sanggup pergi meninggalkan aku dan mencari lubang najis itu?? wahhh...
HP AKU MASUK JAMBAN... bengong punye hp...
papa.... nak hp baru... nak jugak...
so kepada sume membe2 aku, pandai2 la korang nak contact aku k? aku dah x de hp ni... tp x pe.. aku nak pi center balik... nak beli no yang same,... tp aku sangat bengang dengan hp yang x kenang budi tu,... yang ko pi cari tempat busuk tu ape kes?? waaaaahhhhh... ngeng btol la....

Terima Kasih Sudi Singgah

0 si baik hati :

Post a Comment