3 February 2010

harimau selatan


mood : sukma

sekarang ni still dalam mood harimau selatan.. al-maklum la.. baru balik dr kem kan.. huhu.. so mood tu x hilang lagi.. hope mood ni kekal la till game nnt.. so dapat la naikkan semangat nak majukan diri dalam game ni...

baru2 ni pi kem kat mutiara motor resort sedili kota tinggi.. kem tu dr 28/01/10-31/01/10... start ari khamis smpai la hari ahad... 1st day pegi mmg sgt penat.. rase cam bosan je.. tp bile masuk 2nd day pi kem tu honest aku rase sgt best... aktiviti n team johor sume best... friendly... tym hari khamis tu aku ngan Rina pi lambat.. kitowang pi kem tu nek kete sbb aku de presentation.. x leh nak skip sbb klu skip, mmg aku x dapat markah la... huhu.. pas abes presentation je tros rush pi kota tggi... smpai kota tggi dlm kul 3 lebih skit la.. pas 2 kitowang tros masuk dewan without tukar baju.. agak segan la sbb org len sume pki suar track... aku ngan rina pki jeans je.. huhuhu.. sempoi beb... pas 2 mcm biaser la kitowang kene buat bendera n sume bende2 tuk group... buat je la... pas 2 ari ke 2 smpai seterusnye aktiviti kitowang mmg best.. bnyk sgt2 aktiviti smpai stress assignment pon hilang.. mmg dah x pk pasal assignment langsung... mmg aku hilangkan tros sume beban kat kepala ni... huhuhu..
every mornink we all jog.. jauh gak la nak jog tu.. mmg penat... tp best.. yg penting skunk ni dah nampak hasil sbb skunk ni aku dah leh pki baju yang aku x muat dulu.. weehaaa... best2.. hihi
pagi, tengah hari, petang sume nye ade aktiviti.. mmg full with aktiviti la... huhu..
tp x banyak pic yg aku dapat amek sbb tym kem ni hp not allowed.. so mmg kene simpan je la hp tu... camera yg beso tu lg la x leh nak bawak.. so simpan je la wat pekasam.. malam akhir je baru dapat amek picture... huhu... x kisah la pasal gambo tu...
yang penting aku mmg appy pi kem tu.. tym kat kem kekentalan minda ni aku dok sebilik ngan rina a 2 org player pentanque.. ika ngan qimie.. comel2 budak ber-2 ni.. hihii...
tym kem ni gak bleh dikatakan tiap2 ari aku berjemur.. pas 2 panas tepi laut plak 2.. mmg gelap la aku skunk ni.. dah same cam nal kot.. hihi.. opss.. sorry syg.. awk x gelap tp awk manis... hehe... xpe la.. aku gelap pon, x lame lg aku cerah la balik.. pakai la fair n luvly.. hihi... 'mcm la aku pki fair n luvly' no no no.. x pakai pon... hihi... tah bile la aku nak cerah ni... huhuhu.. yang penting syg aku tetap ngan aku even gelap or cerah.. tol x syg?? hihihi.. hope btol la ek... ermmm

pas kem ni aku kene pi game under 25 plak kat bayue mas lg skali.. masuk ni dah 3 kali la aku pi game kat sane.. wish me luck la ek game akan datang ni... maybe aku main pairs lg.. x tau la kali ni aku kene pairs ngan sape? hurmmm.. trime je la coach nak bg ngan sape pon.. huhuhu..


Terima Kasih Sudi Singgah

0 si baik hati :

Post a Comment