13 May 2012

Masa yang panjang



Penah tak rasa ngantuk dlm class?? Ahh.. Tipu lettew kalau u all kata u all tak penah langsung rasa ngantuk dok dalam class.. Meh sni aku ketuk kepala sorang2 sbb kecik2 da pandai menipu.. Sape ajor ni.. Dush dushh kedebush..

Cuba bayangkan kalau u all kne dok dlm class dr jam 9 pagi smpai 2 ptg.. Non stop.. Yes, i repeat.. NON STOP ok.. Ape la yg u all akan buat untuk duduk lama2?? Is it korang akan dok selama 5 jam tanpa ada perasaan Jahat dlm hati.. Aishh.. Aku nak jugak ckp yg korg ni pentipu.. Dlm sedar x sedar mst ada gak makhluk No 3 yg bertanduk dlm diri u all tu.. Am i right?? Sila tumbuk aku kalau aku tak btol.. Hihihi..

Sekarang aku dlm kelas yang mengambil masa 5 jam NON STOP ok.. Sila lah percaya cakap aku ni.. 5 jam beb dalam kelas.. Sampai la ni da tak tau nak buat ape.. Siap boleh update blog dalam kelas.. Rasa bangga dlm diri.. Miahaha.. (tembak sampai mati) sila jangan jadi macam aku sebab dah membangga diri.. Ish3.. Terok btol la perangai.. Tapi ni la salah satu fakta yang aku nak prove kan..

Haish..  kelas di hari ahad.. Memang sangat menghilangkan mood.. Percaya lah.. Eh.. Nak suruh org percaya benda yg x elok plak kan. Sila jangan tiru macam saya.. Pleasee.. Please..



Published with Blogger-droid v2.0.4

Terima Kasih Sudi Singgah

3 si baik hati :

  1. ngantuk memang biasa ;) lebih2 lagi dalam kuliah . dan tmbh lak dengan bilik yang beraircond. lagi la`

    ReplyDelete
  2. lecturer tu kena la kreatif... jgn asik lecture je... sekali sekala kena bagi aktiviti... ada student sejam pertama je boleh terima lecture... lepas sejam cam cik zureen la :p

    ReplyDelete