4 August 2011

Untunglah trend

Nowadays, teenagers kat luar tu dah ada trend baru..
owhh.. trend yang jadi ikutan la kata kan... alaa.. macam lah korang tak pernah dengar trend yang jadi sebutan. alaa.. yang itu tu.. alaa.. korang tak tahu ke yang mane? hurmm.. trend UNTUNGLAH tu...haaa.. ZZ dah tau dah.. trend UNTUNGLAH...

kadang-kadang nampak chumel la kan bila guna this kind of word.. UNTUNGLAH kau..tp bila dengar balik perkataan tu macam perkataan perli pon ade.. tapi kadang-kadang word UNTUNGLAH ni mmg nak bagi tau betapa beruntungnya seseorang itu..

UNTUNGLAH kau ada bf hensome
UNTUNGLAH kau ada bf penyayang
UNTUNGLAH kau ada bf setia..
UNTUNGLAH kau muka cantik..
UNTUNGLAH kau pandai menipu.. (haha)
UNTUNGLAH kau ada kete
UNTUNGLAH kau ada rumah sendiri
UNTUNGLAH kau ada segala-galanya
orang cakap perfecto...

jadi.. kalau dengar cam tu kadang-kadang terasa kene perli kan?
UNTUNGLAH aku kalau ada bf hensome
UNTUNGLAH aku kalau ada bf penyayang
UNTUNGLAH aku kalau ada bf setia
UNTUNGLAH aku kalau aku ni cantik macam Ayu Raudah
UNTUNGLAH aku kalau aku ni pandai menipu
UNTUNGLAH aku kalau aku ni ada rumah hasil titik peluh sendiri
UNTUNGLAH aku kalau aku lahir-lahir dah ada segalanya...


perghh.. UNTNGLAH aku kalau ada semua itu...

tapi yang penting... UNTUNGLAH aku ada keluarga bahagia.. hihi...

mak aii.. UNTUNGLAH kau dapat online time keje
UNTUNGLAH kalau boss aku nampak aku online ni.. haha

so ada terasa comel tak bila bercakap guna ayat UNTUNGLAH ni?
kalau rasa macam chomel UNTUNGLAH aku... hihihi...

UNTUNGLAH!!!!


p/s: ayat pedas dr one of my friend, UNTUNGLAH LAKI DAPAT KAWEN 4..
menang UNTUNGLAH kau...


Terima Kasih Sudi Singgah

0 si baik hati :

Post a Comment