22 January 2010

indoor bowls pairs and single

Baru2 ni aku pi game pairs and single kat bayuemas klang.. actually main point aku nak pi game tu sbb nak jumpe nal.. bnyk kali aku pk either need to go or not because i have a lot of work to do.. but finally i decided to go and attend the tournament because of him.. 5 days aku kat klang.. bleh dikatakan aku mmg x sabar2 nak jumpe my luv sorang ni.. actually tym game ni aku juz main pairs.. aku partner dengan rina.. it;s such a nice experience because before this i had never be partner with her.. tp tu x jadi halangan tuk kami terus menang.. pheewiitt.. sebenarnye x de la menang tp tu dah bg spirit kat kami tuk berjaya... (ayat x bleh blah) kitorang just dapat pergi till top 16.. xpe rina, nnt kita cuba lg k??
pas 2 tym 2nd day, on saturday, org yg aku tunggu2 datang klang.. wah.. sangat-sangat happy bila dia datang.. aku spent tym dengan dia.. makan same2.. n bleh dikatakan most of the tym aku dengan nal la... then tym game pon nal datang bg support but unfortunately, tym die datang, i can't perform well la.. hihi.. maybe segan.. wahh... ngade2 btol.. then a day b4 balik, nal datang klang lg skali semata-mata nak jumpe aku.. wah.. realy appreciate it... thanks sayang... (^_^) ade 1 crita yg agak lucu tym dengan nal.. but i dun't noe how to story it... i'm not a story teller... it's ok lorh.. biar aku simpan kenangan tu sowang2.. hihi... nyway.. that tournament was such a nice tournament that i'd attend... huhu.. hope after this i can permofm more better than my past game...


Terima Kasih Sudi Singgah

0 si baik hati :

Post a Comment