21 October 2011

gathering

ha..
sebulan sekali baru nak hupdate blog.. bagus btol la..
macam mana nak maju kalau macam ni?
jangan harap la orang lain nak jenguk blog kau ni kalau kau nak jadi seorang yang pemalas
(padan muka kena marah dengan diri sendiri)

bukan aku x nak hupdate ini belog tapi seriously aku tersangatlah tak ada idea untuk menghupdate nya.
ok tak ada idea!! pham.. (T___T)
kali ni pon aku curi je idea apa-apa pon demi nak mencuci belog yang dah agak lusuh ni..
fuhhh fuhhhh.. nyah kau habuk..

hokeyhhh...
aku rindukan team lawn bowl.. yeahh..
btol.. aku rindukan team lawn bowl sukma Johor 2010
guys... i miss u very MUCH la..

disebabkan rindu, aku dengan budak-budak lawn bowl yang lain dah buat plan cantik punya
pelan melepakkan diri di rumah ayah a.k.a. coach a.k.a en. Yassin.
jadi lama jugak lah kamu-kami ni melepakkan diri di rumah beliau..
nak tengok tak ape yang kami-kami lakukan??
ha.. ni dia...

senyum yea korang..

terliur tak tengok buah-buahan ni?? haha

ni la TUKANG potong buah..

ayah a.k.a coach KAMI

Kak Zura : coach jugak nih.. sporting habes beb....

mak DATIN wanie hawany..

Terima Kasih Sudi Singgah

0 si baik hati :

Post a Comment