6 April 2010

simpan saja sayang mu itu..

simpan saja sayang mu itu..
aku tak memerlukannya lagi..
aku hanya perlukan sayang darinya..
berikanlah sayang mu itu kepada yang berhak..
aku tak lagi berhak menerimanya..
terima lah kenyataan bahawa aku bukan lagi untuk mu...
ya.. aku bukan untukmu..

maafkan lah diri ini sekiranya aku ada melakukan kesilapan..
halalkan lah segalanya seperti mana ku menghalal kan segala nya kepadamu..
simpan lah segalanya hanya sebagai kenangan..
janganlah kau tangisi lagi..
janganlah kau merayu lagi..
jangan lah kau melakukan perkara yang boleh menyakiti ku dan juga dirimu..
terimalah segalanya sebagai ketentuan..

ketahuilah bahawa aku hanya mencintai dia..
dia telah membuatkan hidupku lebih bermakna..
dia telah menceriakan hidup ku..
dia telah mewarnakan hidup ku dengan warna-warna ceria..
dia telah menjauhkan aku dari segala kesakitan..
dia adalah kekuatan ku..

jadi.. ku harap kau simpan saja sayang mu itu..
dan berikan lah ianya kepada yang lebih berhak..
berikanlah sayang mu itu kepada mereka yang lebih menyayangi mu..
maafkan aku...

doakan aku menemui kebahagiaan di dunia dan di akhirat..



Terima Kasih Sudi Singgah

0 si baik hati :

Post a Comment