27 September 2011

lambat lagi

assalamualaikum..
(jawab!!! tak jawab dosa... aiiyoookkk)

hari ini kelas aku start jam 2 petang... 
so aku punya masa yang sangat panjang untuk tidur.. 
tidur itu sangat penting untuk kecergasan minda btol tak?
ko ni fikir tidur je kan

sebenarnya, walaupun hari ini kelas aku start jam 2 petang, tapi tak bermakna aku bebas untuk bangun jam 12 tengah hari.. 
hei2.. anak dara mana boleh bangun tengah hari la.. tak sopan..
dulu-dulu aku selalu la bangun tengah hari.. konon nye nak cukupkan masa tidur 8 jam la kan.. 
padahal memang aku tak suka bangun pagi..
tapi sekarang ni aku dah jadi baik sikit
tak payah nak puji diri sendiri
eh.. btol la.. sekarang aku dah tak biasa nak bangun lambat.. 
perghh.. baik la konon. 
pooooodaaahhh

eh, ehh..
tak percaya yea? 
tak percaya sudah.. AAK!! :p

disebabkan hari ini kelas lamnbat, dan aku bosan menunggu masa untuk ke kelas, jadi aku telah bersiap dengan lebih awal.. 
bersiap satu jam lebih awal.. maknanya jam 1 tengah hari aku dah start untuk bersiap-siap nak ke kelas.. 
giler kau... 
semangat tau..
tapi last-last pergi kelas lambat jugak gara-gara tertinggal barang.. 
cehh.. tak guna betul!!



sebelum pergi kelas.. sempat la snap gambar yang tah apa-apa..


Terima Kasih Sudi Singgah

2 si baik hati :

  1. hooooooohoi.. amboi2 mak minah sorg ni, dh pndi bgn pagi ye. ceh, ank dara lh kata kan.. bagus2&cograt to u mak bedah. bloq npk ceria skg, baru syoook mau bace.. baru ade gaya tersendiri.. haha. nice & cool this bloq.. give 3half of star.. peaceeee yo

    - mak bedah jalanan -

    ReplyDelete
  2. mak aiii.. mak bedah jalanan pon singgah blog nih.. giler bangga gua... 3 and half star? ok.. cam tu t kne upgrade jd 5 star plak...

    ReplyDelete