18 January 2012

Kerja rumah

rasa bangga bila dah sampai rumah dengan selamat.. 
rasa terlepas segala bebanan yang ditanggung semester ni.. 
kenapa pulak aku cakap macam ni erk?
jawapannya sebab aku dah mula rasa geram dengan semester yang tah apa-apa.. 
tingga satu semester je lagi nak menghabiskan apa yang telah aku belajar.. 
insyaallah tahun ni segala penantian akan berakhir. 

eh.. korang ingat dok umah ni aku tak buat kerja rumah ke? hello..
cakap baik-baik sikit.. 
sampai rumah je aku dah kena buatkan keje sekolah adik-adik..
senang lenang la korang yea adik-adikku
mentang-mentang ada kakak kat rumah, semua kerja sekolah, korang campak kat kakak korang ni kan?
untunggglaaahhh... 
aku dah rasa macam budak sekolah.. kena melukis gambar bobot, bobo dan macam-macam lagi la.. 
hishhh... hihihi
tak apa lah.. yang penting adik-adik senang.. tp kakak susah.. adoii..

lagi satu..
kerja yang menyakitkan kepala..
nak kena buat 2 proposal dan kena submit sebelum 6th february 2012.. mak aiii..
ingatkan cuti boleh lah tido tak hingat dunia
boleh lah jalan sampai haus tapak kasut
tapi semua tu angan-angan belaka.. 
dah la tajuk untuk proposal pon tak ada lagi ni..
idea pon samar-samar lagi..
ada tak sesiapa yang boleh bagi idea yang menarik untuk proposal kali ini? hishhh
what the fisshhhh... 


Terima Kasih Sudi Singgah

21 October 2011

gathering

ha..
sebulan sekali baru nak hupdate blog.. bagus btol la..
macam mana nak maju kalau macam ni?
jangan harap la orang lain nak jenguk blog kau ni kalau kau nak jadi seorang yang pemalas
(padan muka kena marah dengan diri sendiri)

bukan aku x nak hupdate ini belog tapi seriously aku tersangatlah tak ada idea untuk menghupdate nya.
ok tak ada idea!! pham.. (T___T)
kali ni pon aku curi je idea apa-apa pon demi nak mencuci belog yang dah agak lusuh ni..
fuhhh fuhhhh.. nyah kau habuk..

hokeyhhh...
aku rindukan team lawn bowl.. yeahh..
btol.. aku rindukan team lawn bowl sukma Johor 2010
guys... i miss u very MUCH la..

disebabkan rindu, aku dengan budak-budak lawn bowl yang lain dah buat plan cantik punya
pelan melepakkan diri di rumah ayah a.k.a. coach a.k.a en. Yassin.
jadi lama jugak lah kamu-kami ni melepakkan diri di rumah beliau..
nak tengok tak ape yang kami-kami lakukan??
ha.. ni dia...

senyum yea korang..

terliur tak tengok buah-buahan ni?? haha

ni la TUKANG potong buah..

ayah a.k.a coach KAMI

Kak Zura : coach jugak nih.. sporting habes beb....

mak DATIN wanie hawany..

Terima Kasih Sudi Singgah